Follow Me

Saturday, November 20, 2010

单单爱你 钢琴谱

单单爱你 钢琴谱
I Love You, Lord   piano sheet 

赞美之泉
 我愛祢我的主 我愛祢我的主

獻上一切 願祢喜悅 我愛祢我的主
我愛祢我的主 我愛祢我的主 
聽祢聲音 行出真理 我愛祢我的主
我愛祢我的主 我愛祢我的主 
我靈歌唱 尊祢為大 我愛祢我的主
單單愛祢 單單愛祢 祢是唯一 
單單愛祢 單單愛祢 全心全意






专辑“爱可以再更多一点点”歌曲


I invite you to support my work with your donations of any amount. It is gratefully received. My gratitude to all those who have been my visitor.


No comments:

Sewing Octopus Etsy MIni Shop

YoU May Also LikE theSe sToRies:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...