Follow Me

Saturday, November 20, 2010

丰盛的应许 小提琴 钢琴伴奏

  丰盛的应许  By Faith, I Receive
赞美之泉
小提琴 与钢琴伴奏 
Violin Music Sheet/ Piano Accompaniment



你仰臉保守你所愛的 你護庇永遠不離棄 


你將我從淤泥裡捧起 放我在你的手心
我憑著信心領取 你豐盛的應許 
世界也不能奪去 神美好的旨意
我憑著信心領取 你恩典永不止息 
看見美好應許成就 榮耀全都歸於你
我等候主我相信 你愛我永不放棄 
世界也不能奪去 神美好的旨意
我等候主我相信 你旨意高過我的 
看見美好應許成就 我全心全意敬拜你





























丰盛的应许 小提琴谱
Violin Part





专辑“爱可以再更多一点点”歌曲


I invite you to support my work with your donations of any amount. It is gratefully received. My gratitude to all those who have been my visitor.

No comments:

Sewing Octopus Etsy MIni Shop

YoU May Also LikE theSe sToRies:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...