Follow Me

Monday, September 20, 2010

我要向高山举目

我要向高山举目 C major,
小提琴歌谱 与 钢琴伴奏




曲、词  胡本琳 
我要向高山举目,我的帮助从何来  
我的帮助从造天地的耶和华而来  
哈利路亚,哈利路亚,哈利路亚,哈利路 
哈利路亚,哈利路亚,哈利路亚,哈利路

另有 


我要向高山举目 初学者钢琴谱 可作四手联弹用。






I invite you to support my work with your donations of any amount. It is gratefully received. My gratitude to all those who have been my visitor.

No comments:

Sewing Octopus Etsy MIni Shop

YoU May Also LikE theSe sToRies:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...