Follow Me

Tuesday, September 7, 2010

月亮代表我的心 小提琴谱

月亮代表我的心 The Moon Represents My Heart

汤尼 作曲 composed by Tony

小提琴 与 吉他谱 Violin Music Sheet with Guitar Chord/Tab


钢琴伴奏Piano Accompaniment part










作曲:汤尼(翁清溪) 作词:孙仪 编曲:卢东尼
  (歌词转自 音魁网 www.inkui.com)
  你问我爱你有多深
我爱你有几分
我的情也真 我的爱也真
月亮代表我的心
自 (歌词转自 音魁网 www.inkui.com)
你问我爱你有多深
我爱你有几分
我的情不移 我的爱不变
月亮代表我的心
n (歌词转自 音魁网 www.inkui.com)
轻轻的一个吻
已经打动我的心
深深的一段情
· 教我思念到如今
c (歌词转自 音魁网 www.inkui.com)
你问我爱你有多深
我爱你有几分
  你去想一想 你去看一看
  月亮代表我的心












I invite you to support my work with your donations of any amount. It is gratefully received. My gratitude to all those who have been my visitor.

No comments:

Sewing Octopus Etsy MIni Shop

YoU May Also LikE theSe sToRies:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...